poniedziałek, 2 stycznia 2017

Na dobry początek...

Nowy Rok nas przywitał i nowe pomysły po głowie się plączą... zaraz wyciągam krosno i z zapałem zabieram się za koraliki :) Zwłaszcza, że już czuję efekt "odstawienia" spowodowany natłokiem zajęć związanych ze świątecznymi szaleństwami - objawia się on świerzbiącymi palcami, notorycznym rozmyślaniem o nowych projektach i oglądaniem ofert koralikowych w Kadoro (zakupy właśnie zrobione! hurra!). Wprawdzie moje zapasy koralikowe są już chyba nie do wyczerpania, ale... wiadomo jak to z nami koralikoholiczkami jest ;D Nigdy nie ma sytuacji, żeby powiedzieć, że nic nam nie jest potrzebne, bo zawsze znajdzie się jakiś nowy kolor, czy kształt, którego nie mamy! A nawet jeśli mamy podobny to i tak trzeba mieć ten inny, bo np. bardziej pasuje do kaboszonu, czy innego drobiazgu, który mamy w domu... każdy pretekst jest dobry ;)
W minionym roku poczyniłam wiele prac, których zdjęć na bieżąco nie byłam w stanie umieścić na blogu... więc dziś kilka ujęć wyrobów, które według mnie są godne uwagi - głównie z powodu ilości godzin spędzonych przy ich powstawaniu ;)











Z okazji Nowego Roku życzę wszystkim twórcom wielu wspaniałych pomysłów, które doczekają udanej realizacji, a miłośniczkom koralikowej biżuterii pełnych szuflad oryginalnych, niepowtarzalnych ozdóbek! Pozdrawiam serdecznie :)


ENIGMA - Silent Warrior





Delerium - Flowers Become Screens

2 komentarze:

  1. Ile świetnych projektów! Masz rację, koralików nigdy za wiele, a przecież ciągle produkują nowe, i jak tu nadążyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny :)
      Najgorsze jest to, że kupując nowe kształty koralików, często po prostu chowam je do pudełka (na później), a potem tak leżą latami.
      Chyba na jakiś czas zaprzestanę przeglądania sklepowej oferty i zrobię mały odwyk, bo pokusa jest zbyt duża... jeszcze dobrze nie rozpakowałam poprzedniego zamówienia, a jutro przybędzie następna przesyłka! Kiedy ja to wszystko przerobię?! Mam mnóstwo pomysłów, ale ręce tylko dwie :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...