piątek, 7 marca 2014

Liebster Awards

Dziękuję Edycie, która tworzy piękną biżuterię za nominację mojego bloga ;)




 Zasady zabawy:
Tego typu nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania "za dobrze wykonaną robotę". Nagroda jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje im możliwość rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań przygotowanych przez osobę nominującą. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.

 Pytania jakie otrzymałam od Edyty i moje odpowiedzi :
1. Twoja pasja była z Tobą od "zawsze" czy trafiła Cię jak "grom z nieba "?
    Myślę że była od zawsze... Od dziecka miałam artystyczne zapędy - rysowałam, malowałam, lepiłam... cięłam (w celu twórczym) ubrania i robiłam freski na ścianie wbrew woli domowników :) Uwielbiałam też grzebać w szkatułce ze świecidełkami i bawić się błyskotkami :)
2. Życie traktujesz serio, serio czy z humorem ?
   Serio i z humorem... hmm... w tym momencie to może nawet z czarnym humorem :)
3. Ważniejsza jest ilość znajomych czy ich jakość ?
   Zdecydowanie jakość!
4. Jakie było największe marzenie z Twojego dzieciństwa ?
   Bardzo chciałam posiąść umiejętność czarowania ;) Codziennie się o to modliłam i potem sprawdzałam, czy już potrafię ;)))
5. Marzysz o tym by pewnego dnia....
   Wybrać się w długą podróż po Europie :)
6. Kolor wiosny 2014 ?
Myślę, że żółty/cytrynowy, ale... bez względu na trendy, dla mnie zawsze będzie to mix niebiesko-turkusowo-zielony... po prostu uwielbiam barwy morza :)
7. Czekolada gorzka, mleczna czy z bakaliami ?
   Gorzka lub z bakaliami :)
8. O co nie pyta się kobiet ?
   Wiadomo... o wiek! ;)
9. Jakie są Twoje trzy ulubione rzeczy ?
   To strasznie trudne pytanie, bo mam ich całe mnóstwo... ale powiedzmy, że:
- szkatułka od Dekury
- zakupiona niedawno lampa ledowa ze szkłem powiększającym
- moja ogromna kolekcja koralików ;)
10. Lubisz wymyślać pytania ?
   Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... raczej sama lubię na nie odpowiadać, bo jestem gadułą ;)
 11. Jakie jest Twoje ulubione pytanie ?
   Nie mam pojęcia! Może... "kiedy wrócisz?" :)))


To teraz ja...

 Nie jestem w stanie wymienić wszystkich artystów, którzy urzekli mnie swoją twórczością, poza tym wybór jedynie 10 blogów z licznego, znakomitego grona jest bardzo trudny... dlatego jest to wybór losowy - podobnie jak kolejność :) No może za wyjątkiem blogu Dekury, której piękne decoupage`owe prace od jakiegoś czasu są ozdobą mojego domu i pociechą dla oczu ;)))
Zapraszam do zabawy...
Oto blogi przeze mnie nominowane:

 1. Dekura
 2. Brown
 3. Larris
 4. Agnieszka Szmit
 5. Aneczkafn
 6. Sysunia
 7. Joanka
 8. Cathleen Art
 9. Szupa
10. MaJu

 Moje pytania dla Was:

 1. Gdybyś miała możliwość wyboru kraju, to gdzie chciałabyś zamieszkać?
 2. Najzabawniejsza rzecz w życiu jaka Ci się przytrafiła?
 3. Czy masz jakiś ulubiony film, który zawsze chętnie obejrzysz? Jaki?
 4. Ulubiona książka?
 5. Morze, czy góry?
 6. Jesteś rannym ptaszkiem, który zrywa się o świcie i funkcjonuje na pełnych obrotach, czy raczej nietoperzem zarywającym noce, który rano ma problemy z oderwaniem się od łóżka?
 7. Bałaganiara, perfekcjonistka, czy wszystko z umiarem?
 8. Na wakacjach preferujesz wypoczynek czynny, czy bierny?
 9. Ulubiona potrawa?
10. Najlepsze imprezy to...
11. Co sądzisz o wegetarianizmie i "mięsożercach"?


3 komentarze:

  1. Twoje prace są piękne, a Ty wydałaś mi się ciekawą osobą i chyba się nie pomyliłam .. :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku tak mi miło po przeczytaniu tych słów...czasami mi wstyd za moje lenistwo i teraz własnie jest taka chwila...dziękuję Amelio :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...