piątek, 3 stycznia 2014

niby nic... a cieszy :)

Wczoraj przypadkiem odkryłam, że jestem na głównej stronie "Artillo" jako projektant tygodnia :)))
Właściwie to nawet nie ja to odkryłam, ale mój mąż, który siedział obok i zwrócił na to moją uwagę... Najlepsze jest to, że gdyby nie on, ja nawet bym tego nie zauważyła! :D
Oczywiście mus było zrobić screena... a nawet dwa!

Po zalogowaniu na swój profil, każdy użytkownik Artillo.pl może przeczytać tekst w całości:

W blasku koralików

Biżuteria z koralików w wykonaniu projektantki Amelia_verde to stylowe i subtelne bransoletki, kolczyki i wisiory. Autorskie projekty są gwarancją niepowtarzalności wytworów projektantki. Każdy z egzemplarzy, wychodzący spod rąk Amelia_verde, wykonany jest z niezwykłą precyzją i zaangażowaniem. Biżuteria tworzona z pasją spełni oczekiwania każdej gustownej kobiety, dodając wdzięku i blasku kreacjom.


Czyż to nie jest miłe? Może nic nadzwyczajnego, ale jednak cieszy, gdy się czyta tak miłe słowa pod adresem własnej twórczości :D 
Każdy twórca ma chwile zwątpienia, kiedy to zadaje sobie pytanie "czy to co robię ma sens?" i nie raz ma się ochotę wszystko rzucić w diabły... jednak jak żyć bez pasji?

Pozdrawiam odwiedzających i dziękuję redakcji portalu Artillo za te ciepłe słowa :)

3 komentarze:

  1. Gratuluje, w pelni zasluzone wyrozninie, pieknrzeczy tworzysz, no I jestmotywacja dodzialania:) Pozdrawiam I milego wekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne :)
    Powiem szczerze, że czuję się zmotywowana... choć jeszcze niedawno twierdziłam, że "rzucam tę robotę" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Amelio ani się waż! Wzloty i upadki to chleb powszedni osoby tak twórczej jak Ty. Ale pamietaj o moich Noworocznych życzeniach, które się spełniają :D A w razie wątpliwości co do sensu tworzenia zaglądaj i czytaj co o Tobie napisali, bo to prawdziwe słowa!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...